fredag 25. november 2011 | By: Noel André

Nå har vi vaska gølvet....

Nå har vi vaska gølvet og vi har børi ved og vi har sett opp fugelnek og vi har pønta tre.



Sån nesten hvertfall, vasken er unne gjort og i full gang med pyntingen. siden jeg reiser hjemm allerede den 11 desember i år blir den fulle julepyntingen litt tidligere en planlagt. Det er jo da ekstra kos og komme hjem og gli ned i godstolen de resterene ukene før jule ferie. Men med det yrket jeg har fått meg så må jeg vel innse at det er slik det vil bli i årene som kommer.


Jeg kan jo ikke ta av og vise dere alle detaljene på en og samme gangen så i denne omgang får det greie seg med den fine sjarmerende advent-stjernen min med en mindre sjarmerende grønn bakgrunn


Denne uken på skolen har vi fått repetere en del dissipliner og en del av det fikk vi lage med julematrialer, Så på kjøkkenbordet hjemme i leiligheten nå så står en amaryllis bukett og pynter opp.

Ønsker alle en fin helg





0 kommentarer:

Legg inn en kommentar