tirsdag 29. november 2011 | By: Noel André

Give Away

Da er det klart for Give Away!
Trekkning 24. Desember

Jeg ønsker og gi en takk til alle som har vært innom bloggen min de første 2 månedene, med og gi noe tilbake




I samarbeid med

Slik blir du med i trekningen:

inn på Enkla Graf og finn DIN favoritt!
Du kan velge mellom alt i størrelsen 30x30 eller 30x40.
Hva med fiiine barne grafikk eller, et sjarmerende  englebilde ?

Du bestemmer!



Reglene for å bli med er som følger:

Husk å skrive hva du ønsker å vinne, og hvor mange lodd du tar!

1 lodd: Kommentar på dette innlegget
2 lodd: Kommentar på dette innlegget + Følg A vintage boy
3 lodd: Kommentar + Følger + lik Enkla Graf
4 lodd: Kommentar + Følger + lik Enkla Graf + Legg det øverste bilde på siden din med en link til dette innlegget

Dere uten blogg: legg igjen mail-adressen deres,
slik jeg kan kontakte deg om du vinner.

Du kan altså trekke 4 lodd totalt.
Jeg trekker en heldige vinnere som får velge seg ut en premie!!

(kanskje det blir en trøste premie eller 2)

Lykke til!

Takk til
for sponsing av premien


25 kommentarer:

Laila sa...

Flott grafikk! Jeg falt pladask for Alven, så det ønsker jeg meg om jeg er så heldig å vinne! Hyggelig med give away, tar 3 lodd og krysser fingre og tær.
Laila
lai-ola@online.no

Anne Lise Johnsen sa...

Jeg legger inn et julegaveønske...Alven er superfin! Jeg trekker fire lodder. Fortsatt fin dag til deg :)

Pia sa...

Herlighet, for en fin gave. alven var nydelig, se min kjole likeså. Mye vakkert der inne. <3 Jeg tar med meg 3 fine lodd. Og sender gode ønsker om en fin adventstid. :) Vennlig hilsen Pia.

Ida Lind sa...

3 lodd på meg :)
Her er min favoritt:
Fjellvettreglene

Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

Geroannie sa...

3 lodd :)
Favoritt: Alven :)
sorgenfri2#hotmail.com

Klarise sa...

Akkurat det jeg ønsker meg til barnerommet, et bile med Lev på! Det hadde passet perfekt over senga til prinsen! Jeg prøver lykken med 3 lodd jeg :)

Klem Klarise

Har en kul poster på min lille give away forersten...

top of the moon sa...

Falt for "Du er unik".
3 lodd på meg =)

Hege Morris sa...

3 lodd på meg også. kjempe fine bilder
Lev livet liker jeg kjempe godt
hilsen Hege

Anonym sa...

Jeg er med :D deltar med 2 lodd :) ønsker meg motivet "du er unik". Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

Passion 4 pink sa...

Hei,

Jeg deltar med full pott!

Kjempe fin blogg :)

Vigleik sa...

Hei.

Jeg tar et lodd.

Anonym sa...

3 lodd på meg :) ønsker meg 4kongler!

ingridengh at hotmail.com

Pink Moon sa...

JEG ønker meg det rosa HAPPY-bildet;o)
Og tar 2 lodd:o)

Pink Moon sa...

Da har jeg ordna med link også,så 3 lodd på meg.velkommen til å delta på mitt blogglotteri også;o)

2nes sa...

2 lodd på meg, følger deg allerede :)

astrid sa...

Ett lodd tar jeg - og om jeg skulle være så heldig å vinne, så ønsker jeg meg bildet med fire kongler på.
Det var vanskelig å velge, så kanskje jeg er nødt til å ombestemme meg før jul?

Mvh astrid.d@gmail.com

små gleder sa...

Hei på deg! Jeg synes denne: http://www.enklagraf.no/products/liveterikke og denne: http://www.enklagraf.no/products/du-er-unik var fantastisk fine!

Krysser fingre, og ønsker deg en god søndag videre:)

Maskinistfrua sa...

Jeg trekker et lodd, og ønsker: du er unik:)

Hildes Scrappeunivers sa...

4 lodd på meg.

Min favoritt er: http://www.enklagraf.no/products/liveterikke
har lenket her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/12/giveawy-hos-vintage-boy.html

Krysser fingene

Hilde

Vimså sa...

Heisann.
Så trivelig å finne en "lokal blogger" Mått jo benytt anledningen til å legge meg til som følger av din blogg. Enklagraf har mye fint - jeg har lagt min elsk på den rosa med "be happy"
Har linket giveawayen til min blogg, så det blir 4 lykke lodd. Dette hadde vært en super julegave..
Klem Mari Johanne

Jeanne/Shelle86 sa...

Elsker de grafiske tegninger!
http://www.enklagraf.no/products/du-er-unik
Denne er dog min farvorit... Jeg tager alle 4 lodder :D Håber jeg er heldig! Glædelig jul <3

Signe Helene sa...

"Livet er ikke lett, bare fantastisk" er min favoritt:)
Liker på facebook så 2(?)lodd.
(signe@epost.no)

Anonym sa...

" englegutt" er favoritten:)
vil gjerne være med og tar 2 lod.

mvh
Kjerstin

odkn2@online.no

Anonym sa...

Jippi... Fiiin GiveAway og inspirerende blogg! Mange flotte bilder her...

Jeg vil være med!!
1 lodd på meg! ;)

GOD JUL!

Kjersti
kjerstihaukland@msn.com

Anonym sa...

Hei på deg!

Jeg har tittet litt på de forskjellige tingene du har, og det er mye fint der.
Hvis jeg skulle være så heldig å vinne, så kunne jeg tenke meg det rosa/lilla bildet hvor det står BE HAPPY.

Mvh. Guri Marie K.

guri_marie.kristoffersen@getmail.no

Legg inn en kommentar