søndag 20. november 2011 | By: Noel André

Jule Ideér

En ny uke er om få timer forbi og vi nærmer oss med stormskritt første søndag i advent. Og hva er vel da bedre en og vise en par juleideér. Som man kan la seg innspirere av.

Jeg kommer til og legge ut en steg for steg mal på hvordan og lage dette ved en senere anledning

Årets første svibler suret inn i en mosseball og plassert oppi mine fine suppe-kopper fra egersund

På fredag hadde vi juleverksted og julebord med klassen og min stor produksjon der var nemlig disse sjarmerende stjernene utklippt i bjørke-never.
iløpet av uken som kommer vil vel alt dette finne sin plass i min leilighet for og pynte opp til advent. 
Kjenner jeg gleder meg allerede til og få stasjet opp og lyst opp litt her inne i denne mørke årstiden.......

Ønsker dere alle en fortsat god søndag

5 kommentarer:

Lisa Marie Solberg sa...

Hei:) likte de bjørkhjertene, hvordan har du laget disse?:)

Anonym sa...

Det var kjempefine bilder! Ønsker deg en kjempefin lørdag, og en fortsatt riktig god helg!:)

Annemor sa...

Hvor får man tak i ferdig flekket never?
De var flott de stjernene.
Ha en god kveld

Med kjæleik til livet sa...

heia ;)

kor fine blogg og bilder du har

monikaklemma

Kicki sa...

Underbara stjärnor!

Legg inn en kommentar