søndag 16. oktober 2011 | By: Noel André

kofferten pakket

Da er kofferten pakket og snart er det noen timer på nattbussen foran meg. Klokken vil vise 04.15 da jeg er tilbake i Moelv... Å jeg som har sagt ALDRI mere til sånn natt buss.
Kjenner det er litt vemodig og reise igjen for jeg føler jeg nettopp har kommet, men samtidig gleder jeg meg til uken som kommer. I fare for og gjenta meg selv så må jeg nok si at tiden flyr ekstremt fort forbi.
Nå har jeg lagt 2 fantastiske uker bak meg hos "Molde Blomster" Det har vært en fantastisk plass og ha praksis. Jeg føler virkelig at jeg har fått prøvd meg på alt fra sorgbindri til kundebehandling og daglige gjøre mål. Gleder meg alt til uke 50 da jeg skall tilbake og jobbe i Julerushet... Her er noen små resultater av hva jeg har vært med på disse ukene







Også vill jeg GRATULERE de 2 Sølv vinnerne på Molde Blomster
det har vært gøy og sett de i forberedelsene opp mot NM






0 kommentarer:

Legg inn en kommentar