lørdag 22. oktober 2011 | By: Noel André

Et litte stykke meg

Her er et av god hjørnene i leiligheten min. Nemlig soffa kroken min som jeg har mekket selv. Paller, drivved, og masse digge putter av alt fra bestemors lin håndklær til oldermors broderier. Den er komfertabel, litt shabby en hel del chick og en smule over i det industrielle. og spissen over i'en er de 2 snasne jobblampene jeg fikk med stefaren min.

min egen lille sofa-krok

enkle ubehandlede paller

se de fine arbeids lampene mine


På hjørnet av sofaen min har jeg lagt på et par driv-plank til et lite fint hjørnebord som er 
prydet av noen av mine god biter.
min fine engle statue
gammelt avis-trykk plate av jesus
kjøpt på loppis i Trondhjem
Mine aller første sko

Ønsker alle en fin lørdag videre

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar